יום חמישי, 10 במאי 2012

יריד SPRING SALE - השקט שנשאר....
התעוררנו לבוקר של אדרנלין (לאחר שלוש שעות של שינה) בהתרגשות ובציפייה...יש עוד מה לארגן...לשלוח את הפועל הקטן לגן לפני שיתחיל לקלוט מה עומד להתחולל כאן.. שני הגדולים קיבלו תפקידים בשמחה ו...התחלנו לעבוד.. לאט לאט הגיעו כולם, ראשונה חרוצה סיגל והתחילה להתמקם...עם האיפור, האקססוריז המדהימים ועמדת הגבות,אחריה זרמו איילת עם הכפכפים (כמה קופסאות אפשר להכניס באוטו אחד?) צבעוניים, משמחים ומדליקים, איילת מ"תפו" עם בגדי הילדים המתוקים שלה (לא ידעתי כמה הם מתוקים עד שראיתי במו עיניי), ניני התחיל לארגן את העמדה, כריכים משובחים, מיץ תפוזים סחוט טרי, שתייה קרה והכי חשוב - בחיוך ובסבלנות, טלי החייכנית הגיעה עם התכשיטים המדהימים והנוסטלגיים בליווי בעלה שעזר בכל מה שהתבקש ואף נשלח להביא את יורש העצר מהגן בזמן, לירון מ"התנור של אמא" הגיעה עם העוגות הטעימות והעוגיות הנימוחות... כמה אנשים לא הצליחו להתאפק ואפילו הזמינו טלפונית...אביבית התמקמה לה בפינת המשפחה שלנו (טוב ככה קוראים לזה - בעצם זו פינה שתמיד מלאה בכביסות מקופלות..) ונערכה לכמות הנשים שבאה להתפנק בפדיקור מקצועי וקייצי (דרך אגב - אביבית היא גם זו ש"סגרה" את היריד כי פשוט לא נתנו לה ללכת...)
עינב מ"סושיז" התמקמה לה במטבח וקיבלה באדיבות את ההמון שזרם אליה (יש אנשים שהגיעו רק כי שמעו שהיא כאן), היה טעים !ואני, שהצבתי את התערוכה שלי בגינה , ואת הדבר האהוב לי מכל - מטבח הוינטאג' הלבן שלי...
האווירה הייתה מדהימה, ברוגע, בנחת, זרמו לכאן נשים מדהימות, נערות רעננות וגם כמה גברים שלא הצליחו להתחמק,
אפילו חברותיי מהתיכון הגיעו..מי ידע שאחרי כל כך הרבה שנים כל מה שהייתי צריכה כדי לפגוש בהן שבו - זה לארגן יריד... :-)
אני מודה לכל מי שפרגן והגיע, למי שנתן מילה טובה בפייסבוק,  בטלפונים וגם בשבילי הקיבוץ כשאוספים את הילדים....  ולכל אלו ששאלו: מתי קורה שוב? אני עובדת על זה , והחשק הגדול הוא בעקבות התגובות והמילים החמות. תודה!
ולסיום: אני מודה למשפחה , שפרגנה, שאלה, תמכה, עזרה והגיעה במלוא הדרה להשתתף וליהנות.


אך בראש ובראשונה - לאיש שלי - אורן , שפשוט כבר הוצאתי אותו מדעתו, ובלעדיו - כל זה לא היה מצליח בצורה שכזו, כי הוא פשוט היה בכל מקום! (גם בטעימות מידי פעם....)... אני אוהבת אותך וסליחה אם לפעמים אני פשוט טרחה!!






טלי המקסימה
הכפכפים הכי מדליקות...


העוגיות וההעוגות, ששווה לזכור את השם : "התנור של אמא"

ניני - הכל טעים פה!!

סיגל סידרה אותנו יופי לשבת - גבות, איפור, אקססוריז

סושי מהחלומות - טעים טעים טעים

בגדי ילדים מתוקים ומלאי השראה

אביבית הסופר מקצועית, ברגע אחד של מנוחה , לפני שהכל התחיל....

גם הילדים נהנו עם הסוסים האציליים שלי...


המטבח של תהל היפה


מתלי מעילים ושלטים לקיר מבית "קוצ'ריקה"
ו..שלט אחד כבר תלוי 

להתראות בשמחות


יום חמישי, 26 באפריל 2012

התחלתי ליהנות מהחיים ..Spring -sale אצלי בבית!!!


טוב , אז מאיפה נולד הרעיון? אם לומר את האמת, בשנתיים האחרונות חשקה נפשי בזוג כפכפי עץ צבעוניות ,יפות ומשמחות, כמו גם בדברים נוספים שלא תמיד התאפשר לנסוע, לראות, למדוד אותם...וכאשר כבר לא יכולתי לשאת את התמונות המדהימות שאיילת מעלה לפייסבוק : כפכפי טופלן עשו לי את זה !!!החלטתי בצעד נועז לעשות מעשה... אם לומר את האמת, כולנו אוהבות את הצפון,את הירוק ואת הרוגע, אבל לפעמים..איך לומר בעדינות? הוא רחוק לנו !!
רחוק מהקניות השוות, המוצרים המעניינים...אז החלטתי, שיש דברים מסוימים, שאני אישית מאוד אוהבת, ויעשה לי ממש כיף לראות אותם יחד כקבוצה ! ליום אחד של כיף, פינוק, קניות שוות והרבה הרבה פרגון לעצמנו!!טוב, נו , הבאתי גם בגדי ילדים אבל רק בגלל שהם היו כל כך מיוחדים וגם כדי להשקיט את נקיפות המצפון של אמהות כמוני...שחס וחלילה יפנקו רק את עצמן.... לא!! לגברים לא הבאתי שום דבר!! לא צריך להיסחף...אולי...בפעם הבאה...(בלי נדר)...
וכאן - הרשו לי להעלות מספר תמונות..שאני חושבת..שלא ישאירו אף גברת אדישה...אלא אם כן...ממש..אבל ממש...בא לך ביום שישי להפסיד את היריד המקסים הזה ולעמוד ולטגן דגים...או..שוב כביסה..או...שוב ניקיון..
נרתמה לעזרתי, כמו תמיד, רותם חסון - הגרפיקאית מספר 1,שאחראית על העיצוב החדש והמרענן של הבלוג, יצירת לוגו מתוק ונוסטלגי כמו שאני אוהבת,ובידיים מיומנות ערכה והפיקה פלייר יפיפה..ואח"כ הוסיפה עוד פלייר מקסים עם שמות המשתתפים:



ועכשיו לנבחרת המפנקת:
תתארח אצלנו אביבית המקסימה אשר תפנק בפדיקור ,אצלה ניתן יהיה גם לרכוש מוצרי פדיקור
סיגל מלכה אומנית עיצוב הגבות תגיע גם היא ובנוסף לסידור גבות (שאף פעם אין לנו זמן לזה) היא גם תתאים לך איפור בצורה אישית וכן, ניתן יהיה לרכוש אצלה את האיפור האיכותי של יוסי ביטון
סיגל גם תפנק אותנו בתיקים, גופיות מדליקות ועוד אקססוריז..
לירון מ"התנור של אמא" - תגיע עם מיני מאפים טריים ומשובחים כדי שאף אחת לא תישאר בלי "כיבוד לשבת"
המאכל האהוב עלי - סושי - יגיע במלוא הדרו ויוכן במקצועיות ע"י עינב מ"סושיז"
ניני יפנק אותנו בשתייה קרה וכריכים טעימים (לכל אלו שלא חובבים אצות ...)
טלי מ Love vintage תביא אלינו היישר מאירופה תכשיטי וינטאג' מקוריים אותם היא אוספת בנסיעותיה ,
הנה דוגמה קטנה:


יש לנו 2 איילת ביריד, נתחיל עם איילת מ"תפו" - בגדים מתוקים לילדים, שתגיע עם בגדים איכותיים (שלא מיוצרים בסין) ססגוניים ומתוקים והכי חשוב - נוחים!




ו..איילת השנייה והחביבה (שבהשראת הכפכפים שלה בעצם היריד הזה יצא לפועל): היא איילת מכפכפי "טופלן"
קבלו הצצה :

איילת תגיע גם עם דגמי הקיץ החדשים, אשר אני מפרסמת מידי פעם גם על הקיר שלי בפייסבוק...
וכן..גם אני...שהתאהבתי קשות לאחרונה בחומר שקוראים לו עץ, אני נהנית מכל רגע ואשמח לשתף אתכם בכמה מיצירותיי..מכירה מיוחדת לרגל ההשקה:

אכן, כל מה שכולל בתוכו את המילה HOME עושה לי נעים בלב...
כזאת אני...אוהבת את הבית...ואת כל מה שמרגש ומעלה דמעה של שמחה...

אשמח לראותכם ביריד, ומבטיחה תמונות לאלו שלא הצליחו להגיע...כדי שתראו מה הפסדתם :-)
כאן המקום להודות לכל מי שפרגנו, דחפו, עודדו ונתנו לי את הביטחון לפתוח את ביתי למשהו מרענן שלא רואים כל יום אצלנו באזור : בעלי הנחמד שכבר כואב לו הראש מלשמוע אותי, שמתוזז לכל מקום , תומך, עוזר ומפרגן..
בנצי - מנגריית תל קציר..שתתמיד היה סבלני, עוזר, מפגן ומפנק (אפילו סידר לי כוס זכוכית לנס קפה שהיא רק שלי..)
נינה , החברה מספר אחד שלא הפסיקה לפרגן, להגיד כמה היא מאמינה בי וגאה בי , כל המשפחה המורחבת ובמיוחד אחותי הקטנה שגרה רחוק אבל תמיד נותנת הרגשה שהיא קרובה... תמיד מפרגנת ועוזרת,
ואמא היקרה שתמיד מתקשרת לשאול אם הכל בסדר, אם אכלתי, אם סיימתי את הכביסות ואם אני רוצה טיפול (היא מסאג'יסטית)
וגם.לכל הנשים המקסימות שאני פוגשת מידי פעם בקיבוץ שנותנות מילים חמות שמעלות את המורל
ואיך אפשר שלא? כל חברי הפייסבוק שתמיד תמיד מפרגנים!!!
תודה לכולכם, ואם שכחתי מישהו - אני מצטערת..

מירב