יום שלישי, 12 ביולי 2011

בר מצוו'ש - עם המון מזל טוב ואהבה לעמית ורוי

לפני כחודש 2 נערי חמד חגגו בר מצווה..האחיין שלי - עמית והאחיין של בעלי - רוי..
אמנם שניהם לא הבכורים והוריהם כבר טעמו את טעם הקימה בחמש בבוקר לעלייה לתורה..
פלטות ירקות..בורקס וכו'..אבל ההתרגשות הייתה רבה,הם עלו לתורה בחשש אך בגבורה
והיו מקסימים,רעננים וכמובן - חטפו מבול של סוכריות - כמעט בלתי נמנע..
אני..שפשוט מחכה לסיבה למסיבה..לא יכולתי להימנע מלתת "מגע אישי" לשמחה הגדולה הזו
והרי התוצאות לפניכם.. 

קאפקייקס לבר המצווה של רויצ'וק..נושאים את תמונת הנער





זוהי הטועמת הפרטית שלי - גאיה חסרת השיניים


זאת הקופסא האהובה שלי מלאה בסרטים וקישוטים
 כל אשר נותר לי לאחל :
שתגדלו להיות בחורים מקסימים ומוצלחים ולעולם - שמרו על החיוך ועל שמחת החיים


אלו ספרי התורה הקטנים בעלייה לתורה של עמיתוש - ארוזים אחד אחד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה